حل مشکل تخفیف زمانبدی شده ووکامرس

ووکامرس دارای یک تابع زمانبندی فروش ویژه به نام action_woocommerce_scheduled_sales می‌باشد که اعمال تغییرات قیمت‌های زمانبندی‌شده به عهده این تابع است. این تابع روزانه اجرا می‌شود (به طور مثال ساعت ۰۰:۳۰:۰۰) لذا چنانچه بازه زمانی تخفیف را در کمتر از یک روز مثلا ۶ ساعت تنظیم کنید و این بازه قبل از ساعت یادشده باشد، به دلیل اجرا نشدن وظایف زمانبندی شده، قیمتِ با تخفیف برای محصول اعمال نخواهد شد. همچنین اگر زمان پایان تخفیف قبل از زمان اجرای تابع باشد (ساعت ۰۰:۳۰:۰۰)، قیمت با تخفیف حذف نخواهد شد و همچنان محصول با قیمت ویژه به فروش خواهد رسید.

برای رفع این مشکل باید تابع زمانبندی قیمت ویژه محصولات را به گونه‌ای تنظیم کرد تا زمان اجرای تابع، قبل از زمان شروع و پایان تخفیف باشد. بدین منظور از مخزن وردپرس، افزونه WP Crontrol را دانلود کنید.

وارد Cron Events افزونه شوید و عبارت woocommerce_scheduled_sales را جستجو کنید. پس از پیدا کردن هوک یادشده، روی Edit کلیک کنید.

در صفحه باز شده می‌توانید زمان اجرای بعدی را روی Now قرار داده و دوره اجرای مجدد تابع را به صورت دلخواه، تعیین کنید.

با بروزرسانی فرم، تابع زمانبدی قیمت ویژه، یکبار اجرا خواهد شد و متناسب با دوره‌‌ایی که انتخاب کرده‌‌اید، زمانبدی‌‌های بعدی اجرا خواهند شد.

نکته ۱: این تابع با بازشدن هر یک از صفحات سایت اجرا خواهد شد.

نکته ۲: پس از بروزرسانی ووکامرس این تنظیمات باید مجدداً اعمال شوند.

گفتگوی آنلاین در واتس اپ